Hemma från Sälen och Nytt år känner mig lite mer taggad...

Haft en härlig vistelse med goda vänner. Spelat spel frampå småtimmarna. Ett som heter Alias, kan rekommendera för de flesta åldrar... Backen var perfekt, men man fick ta på sig för att inte frysa till is. Det var som mest -9 grader. Perfekt stuga med 100 meter till backen och gott om plats. Ja, har man gett 1,5 miljon så... Stor bastu som vi testade på nyårsdagen - gjorde snöängel - men jag kan lova att det var smällkallt, på tre sekunder hade fötterna redan frusit fast. Ja, jag har bildbevis....  vad besträffar nya året så ska jag på en till strapats till Österrike i mars, en skidhelg, stor fest på hallevi 24 januari, Ta hit vänner 17 januari, och därefter varje helg så att alla får bada i SPAbadet som vi lovat.... Turkietresan kommer 25 april och den ser vi alla framemot. Vi hoppas bara att 22 årige sonen får nytt jobb - annars blir det tufft. Har just hjälpt honom med ett CV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0