Såg ni Charlotte Perreli & Kristian Luuk?

Visst var det bättre än väntat!? Jag blev fast där en stund. Ja, kanske för att jag är lite impad av min släkting (syssling) Mattias Stafsing som sprang omkring där utan att göra ett enda väsen av sig. Bara fixade allt.. jag vet att han fixar Carola också, så han är duktig. På allt - han stajlade en lägenhet i Göteborg som gick för 16 miljoner i utrop.

Ja, vi har något artistiskt i den genen.

känner att mitt artistiska just nu är bortblåst... Ja, hemiredning ... men det är normalintresse...att skriva... men normalintresse... jobbet... är väl normalbegåvad i det jag har....

Vi får se vad de säger har PU-samtal på torsdag.

Visserligen gjorde jag mitt artisteri 1994 när alla "låtsas" lingon och blåbärskorgar tillverkades. Jag gjorde ca 100 st med hantverk ritat på. Två av dessa återfinns i Chile som julklappar...fick jag höra. Tog tyvärr för lite betalt men det är väl när en konstnär dör som hennes verk blir känt? vet dessutom att två blev felgjorda - saknades skuggor på blåbä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0