Nu börjar planeringen av släktträff...

Ja, då var det vår tur. Vi ska leka lite hade jag tänkt. Lite vanlig tipspromenad (gör någon?), kanske trossleken (slå en råbandsknop), räkleken (skala med en hand), handkloveleken, säkershetnålleken samt melodikryss & paketlek enligt mor. Hmmm... sedan ska det vara passande bordsplacering, god buffé och välkomsttal ska någon hålla och på borden ett sånghäfte. Någon som har något annat bra? Ja, jag ska bara hålla i några lekar men det känns övermäktigt mitt i semestertider - tar oftast längre tid än man tror.

Ja, vill inte lägga mer än 1-2 semesterdagar på detta. Lite onödig tid att sätta detta på.... Kunde varit bättre med september - men det är ju aldrig någon som fråga mig (som vanligt) utan det bara bestäms. Ofta har jag bra åsikter, tycker iallafall andra.

Ps. Blev den varmaste dagen på året i ett tält i en grushåla.. puuh! D.s

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hmmmmmmmmmmmmmmm!!!

2008-08-28 @ 22:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0