Känner mig lite duktig...

Ja igår tog jag mig i kragen och satsade på en mils löpträning igår em. Jag brukar springa på Hunneberg som är fantastiskt vackert. Det är en gammal skön orörd natur som är svårslagen. Efter passet fick jag fylla på med vitaminer och rejält med mineraler. Hellre muskler än fett, så det är bara att jobba på. Det finns en lite fettring runt magen ,som jag brukar kalla Trygg-Hansa-ringen,och eftersom jag jobbar på Länsförsäkringar så blir jag lite skrämd:-). Ja lite fåfäng är jag väl men å andra sidan så tycker jag att andra passar i några kilo extra så det stör inte alls... Måste bara säga det...

 Igår ringde blodcentralen och tiggde på sina bara knän om blod, så jag tog en cykeltur  imorses, som enkelväg är 1,8mil. Blodet forsade fint under tappningen sedan fick jag duktigt dricka en halvliter juice och en knäckemacka innan hemfärd. Min hjärna behöver lite påfyllning av energi ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0