Gud vad jag var hungrig

Satt i samtal hela tiden på jobbet - beslutade mig för att inte ta lunch (det låg en banan på skrivbordet). Inte bra men jag gör så ibland för att komma hem i tid.  Skyndade hem men glömt nyckeln inne! Hade köpt färskpotatis som skulle kokas... Hittade an gammal kastrull, liten hink, ren svamp och en platta. hahah potatisen var klar när de kom hem...Vi skulle grilla med färsk - hemgjord potatissallad, mozarellasallad, benfri kotlett i marinad och goaste köpe- bearnaisen. Ja, lite fantasi har man väl. Vill du ha receptet?

Båten har blivit utkörd till Lysekil och husvagnen (farfars lånade)  hemma för packning. Vi sålde nyss vårt sommarställe på kusten och får leva lite provisoriskt iår. Ni skulle vara med. Gud så mkt missförstånd. En kamera hade gjort människor fastklämda framför dokusåpa här... det värsta är att hur jag än tror att det ska bli så. Ozzy Osbourne släng dig i väggen - här behövs inga droger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0