Först två stön sedan...

Ughh! Hörde ett stön från altanen. Mannen lyckats att slå in fel pinkod på det mobila bredband tre ggr!!! Nåväl - då var det bara att sätta igång och ringa telia. Telefonkö... "Säg vad di vill ha hjälp med": Varvid jag säger "Mobilt bredband"". "Uppfattade inte vad du sa" fösök igen eller vänta kvar så blir du kopplad till kundservice... När jag säger MOBILT BREDBAND för tredje gången koplas jag nu vidare. Du har nu plats nr 36, i kön".  Stackars pesionärer hur ska de klara av allt detta... Väl framme. Kan ni skicka pukkoden till vår telia-mail eller egna mobil? Nej, tyvärr den måste skickas per post. Ugh igen!

Jaja Telia i all ära har faktiskt varit skitnöjd när det en gång krånglade för att vi hade spärrat samtal till mobilen (under dyrtiden som vi hade tonåringar) blev jag kompenserad rejält. Inget ont som inte har något gott med sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0