Kämpar med måttlig träning mot förkylning

Man kan väl träna med måtta även om man är förkyld. Jag äter mat med lite kalorier och tränar måttligt tills det blir bättre. Kämpar just nu mot hälsporre, munsår & förkylning. Men det funkar med cykling, simning, gång & S-Core. Jag har ett hemligt mål som jag så småningom kommer att berätta...

Tips: Ät Blåbär, nykokta rödbetor, broccoli, spenat, ananas & Ingefära. Ja´, inte ihop kanske men det är bra i kalorisynpunkt & dessutom skyddar det mot sjukdomar. Rödbetorna renar levern..

Jag visar inte mitt schema för att vara duktig utan för ATT VISA HUR MAN KAN GÖRA FÖR ATT BLI MOTIVERAD!

Vill också göra reklam för Funbeat.se som jag lagt in på på. Där kan man peppa varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0