Elimia & Lastbilsmässan pågår

Var där idag. Tur med vädret och en massa välputsade bilar med diverse tillbehör.

Ja jag har ju varit på ERFAmöte i Nässjö två dagar, och som vanligt ätit gott. Så nu blev det ett rejält pass 40 min crosstraining, 60 min gång, 20 min spinning, 1000 m rodd och diverse övningar på en matta. Ja, contentat är väl=träningsvärk i två dagar, men ska man ner 5 kg på en månad då är det bara svettträning i lagomtempo - länge som gäller... Inte kondition. Så nu blir det minst en timma varje dag när träningsvärken har släppt. Ska se om det är möjligt. Samtidigt är det mindre mat på veckorna, inte äta försent och gärna GI-mat eller sallader. Helgerna är ok att synda lite. Eller jag vet inte men det är Allainsloppet på lördag - kan ju inte strunta i att äta när banketten är...

Allinasloppet är ett rullskide och inlineslopp. Jag ska inte vara med! Jag kan INTE sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0